Вишиванки та сувеніри

Договір публічної оферти

Цей договір, в якому одна сторона __ ФОП Петушинський _____ номер ЄДР ______ (надалі – Продавець) з одного боку, і будь-яка особа, яка прийняла (акцептувала) дану пропозицію (надалі – Покупець), з іншого боку, далі разом — Сторони, уклали даний договір (далі — Договір) адресований необмеженому колу осіб, який являється офіційною публічною пропозицією Продавця, укласти з Продавцями договір купівлі-продажу Товарів, фотографії яких розміщені у відповідному розділі сайту. Продавці, що мають намір здійснювати продаж Товарів за допомогою Веб-сайту та Покупці при придбанні Товарів, зображення яких розміщені на відповідних сторінках Веб-сайту приймають умови цього Договору про нижченаведене.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Договірні відносини між Продавцем і Покупцем оформляються у вигляді Договору публічної оферти. Натискання в інтернет-ресурсі на сторінці оформлення Замовлення кнопки “ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ” або оформлення замовлення за допомогою телефонного дзвінка (контакти вказані в розділі «КОНТАКТИ») або зробивши замовлення по електронній пошті, означає, що Покупець, незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа — підприємець), згідно чинного українського законодавства, взяв до виконання умови Договору публічної оферти, які вказані нижче.
1.2. Договір публічної оферти є публічним, тобто відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України його умови однакові для всіх Покупців незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа — підприємець). При повній згоді з даним Договором Покупець приймає умови та порядок оформлення замовлення, оплати та доставки товару Продавцем, відповідальності за недобросовісне Замовлення і за невиконання умов цього Договору.
1.3. Даний Договір набуває чинності з моменту натискання на кнопку “ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ” або оформлення замовлення за допомогою телефонного дзвінка (контакти вказані в розділі «КОНТАКТИ») або зробивши замовлення по електронній пошті , яким Покупець надає згоду здійснити покупку наявного у Продавця Товару та діє до моменту отримання Покупцем Товару від Продавця і повного розрахунку з ним.

2. ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ
«Договір публічної оферти» - публічний договір, зразок якого розміщений на Веб-сайті, і застосування якого є обов’язковим для всіх Продавців, що містить пропозицію Продавця щодо придбання Товару, зображення якого розміщено на Веб-сайті Гаранта, спрямовану невизначеному колу осіб, у тому числі Покупцям.
«Акцепт» - прийняття Покупцем пропозиції Продавця щодо придбання Товару, зображення якого розміщено на Веб-сайті Гаранта, шляхом додавання його у віртуальний кошик та відправлення Замовлення. Або придбання Товару (оформлення замовлення) за допомогою телефону, електронної пошти.
«Товар» - предмет торгівлі (виріб, модель, аксесуар, комплектуючі та супровідні предмети, будь-які інші предмети торгівлі), щодо придбання якого на Веб-сайті Гаранта розміщена пропозиція Продавця.
«Покупець» - будь-яка дієздатна фізична, юридична особа, фізична особа-підприємець, згідно чинного українського законодавства, що відвідали Веб-сайт та мають намір придбати той чи інший Товар.
«Продавець» - будь-яка дієздатна фізична, юридична особа, фізична особа-підприємець, згідно чинного українського законодавства, які є власниками чи розповсюджувачами Товару та за допомогою Веб-сайту Гаранта мають намір його продати.
«Замовлення» - належно оформлена та розміщена на Веб-сайті Гаранта, або за допомогою телефонного дзвінка (контакти вказані в розділі «КОНТАКТИ») або по електронній пошті, заявка Покупця на купівлю Товарів, що адресується Продавцю.
«Законодавство» - чинне законодавство України, яке може бути застосоване до правовідносин, пов'язаних з виконанням та/або які виходять з виконання описаних в цьому Договорі зобов´язань.
«Істотний недолік Товару» – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (Продавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин.

3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
3.1. Продавець зобов’язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором продати Товар на основі Замовлення, оформленого Покупцем на відповідній сторінці Веб-сайту, а Покупець зобов’язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, придбати Товар і сплатити за нього кошти.
3.2. Продавець гарантує, що Товар не переданий в заставу, не є предметом спору, не перебуває під арештом , а також на нього відсутні будь-які права третіх осіб.
3.3. Продавець та Покупець підтверджують, що чинний Договір не є фіктивною чи удаваною угодою або угодою, укладеною під впливом тиску чи обману.
3.4. Продавець підтверджує, що має всі необхідні дозволи на здійснення господарської діяльності, які регулюють сферу правовідносин, що виникають ті діють в процесі виконання цього Договору, а також гарантує, що має право на виробництво та/або реалізацію товару без будь-яких обмежень, у відповідності з вимогами діючого законодавства України, та зобов’язується нести відповідальність у випадку порушення прав Покупця в процесі виконання цього Договору та реалізації Товару.

4. ПРАВА ТВ ОБОВ’ЯЗКИ ПРОДАВЦЯ
4.1. Продавець зобов’язаний:
  • виконувати умови даного Договору;
  • виконувати замовлення Покупця в разі надходження оплати від Покупця;
  • передати Покупцю Товар згідно з вибраним зразком на відповідній сторінці Веб-сайту, оформленим Замовленням і умовами даного Договору;
  • перевірити якісні і кількісні характеристики Товару під час його пакування на складі.
4.2. Продавець має право:
  • в односторонньому порядку призупинити надання послуг за цим Договором у випадку порушення Покупцем умов цього Договору.

5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ПОКУПЦЯ
5.1. Покупець зобов’язаний:
  • своєчасно оплатити і отримати замовлення на умовах цього Договору;
  • ознайомитись з інформацією про Товар, яка розміщена на сайті Продавця;
  • при отриманні Товару у особи, що здійснила його доставку, впевнитися у цілісності та комплектності Товару шляхом огляду вмісту упаковки. У випадку виявлення пошкоджень чи неповної комплектації Товару – зафіксувати їх в акті, який разом із Покупцем повинна підписати особа, яка здійснила його доставку Покупцеві
5.2. Покупець має право:
  • оформити замовлення на відповідній сторінці Веб-сайту або зробити замовлення по електронній пошті, або оформити замовлення за допомогою телефонного дзвінка (контакти вказані в розділі «КОНТАКТИ»);
  • вимагати від Продавця виконання умов цього Договору.

6. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
6.1. Покупець самостійно оформлює Замовлення на відповідній сторінці Веб-сайту шляхом додавання Товарів у віртуальний кошик за допомогою натискання кнопки “Замовити”, або зробивши замовлення по електронній пошті, чи за номером телефону, вказаному в розділі контактів Веб-сайту.
6.2. Строк формування Замовлення від 1 до 3 робочих днів ( в залежності від наявності, розміру, індивідуального виготовлення) з моменту його оформлення. В разі, якщо Замовлення відправлено у вихідний або святковий день, строк формування починається з першого після вихідного робочого дня. Якщо Продавцю необхідний додатковий час на формування замовлення, строк узгоджується попередньо з Покупцем.

7. ЦІНА ДОГОВОРУ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ
7.1. Ціна кожного окремого Товару визначається Продавцем та зазначається на відповідній сторінці Веб-сайту. Ціна Договору визначається шляхом додавання цін всіх обраних Товарів поміщених у віртуальний кошик або оформленні замовлення через електронну пошту, або оголошення найменування з ціною обраного Товару, та ціни доставки, яка визначається в залежності від способу доставки відповідно до умов розділу 8 цього Договору.
7.2. Вартість Замовлення може змінюватись в залежності від ціни, кількості чи номенклатури товару.
7.3. Покупець може оплатити Замовлення наступними способами:
  • Переказ коштів на картку ПриватБанку підприємця (отримайте реквізити у менеджера).
  • Карткою онлайн - платіжний сервіс WayForPay.
  • Готівковий розрахунок при самовивозі чи доставкою кур’єром.
  • Післяплата (накладений платіж) на Новій пошті. Вартість 20 грн + 2% від суми замовлення.
  • Оплата онлайн, за допомогою форми оплати на сайті (нижче, або ж в кошику при оформленні замовлення). Оплату можна здійснити прямо на сайті з будь-якої країни, маючи картку будь-якого банку світу.
7.4. Продавець лишає за собою право на власний розсуд змінювати вартість товару, право на проведення акцій, право на встановлення знижок на повний/частковий асортимент товару, який розміщений на відповідній сторінці Веб-сайту.

8.УМОВИ ДОСТАВКИ ТОВАРУ
8.1 Покупець отримує Товар за допомогою доставки, або отримує його особисто. Порядок оплати та отримання зазначений на відповідній сторінці Веб-сайту.
8.2. При доставці товарів в інші міста України, що виконується іншими Службами доставки (далі Компаніями-перевізниками) Покупець у повному обсязі і беззастережно погоджується з Правилами перевезення вантажів цими Компаніями-перевізниками.
8.3. Факт отримання товару та відсутність претензій до якості товару, який доставляється Компаніями-перевізниками, Покупець підтверджує власним розписом у товаро-транспортній накладній, декларації Компанії-перевізника, або у видатковій накладній при отриманні товару. Зі свого боку, Продавець гарантує відвантаження товару Компанії-перевізнику у кількості, зазначеній і оплаченій Покупцем, в комплектності згідно специфікації цього товару і в належному (робочому) стані і якості.
8.4. У разі відсутності Покупця за адресою доставки, вказаної Покупцем в заявці або відмови Покупця від отримання Товару з необґрунтованих причини, при доставці кур´єром Компанії-перевізника, товар повертається в торговий центр відвантаження. Оплата за послуги Компанії-перевізника вираховується із суми, перерахованої Покупцем за Товар. Залишок суми повертається Покупцеві на підставі його листа, відправленого за електронною адресою сайту із зазначенням розрахункового рахунку, на який повинні бути повернуті грошові кошти. Комісійні збори банківських установ, сплачує Покупець і ця сума поверненню не підлягає.Всі питання, що виникли в процесі оплати і отримання Товару, Покупець може з'ясувати за контактними даними в розділі Контакти.

9.УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

9.1. Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Покупець може:

- обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин або не може бути використаний за призначенням;

- придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;

- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;

- розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Терміни та умови обміну товарів.

Обмін товарів можливий протягом 14 днів після дня купівлі товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови обміну для товарів належної якості здійснюється відповідно до ст 8,9 ЗУ ПРО захист прав споживача. (Крім товарів з переліку Поставновы КМУ № 172). Обмін відбувається тільки при дотриманні цих умов.

1. Оглядайте товар при отриманні на Пошті.

2. У разі виявлення браку НЕ отримуйте товар, складіть Акт із підписом працівника пошти, сфотографуйте по можливості дефект і відразу відправляйте його назад. Після чого надішліть нам фото.

Заявки на обмін приймаються протягом 14 днів після дня купівлі товару покупцем, на е-мейл, вайбер, телеграм, за номером телефону.

Відправляєте назад товар тільки після узгодження. Обмін за бажанням клієнта здійснюється за його рахунок. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну, та якщо виконані умови обміну товарів.

Умови обміну товару:

- якщо товар не використовувався;

- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;

- минуло, не рахуючи дня купівлі, більше 14 днів;

- збережено розрахунковий документ з датою продажу.

Терміни та умови повернення товарів.

Повернення товарів можливе протягом 14 днів після дня купівлі товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості здійснюється відповідно до ст 8,9 ЗУ ПРО захист прав споживача. (Крім товарів з переліку Поставновы КМУ № 172). Повернення відбувається тільки при дотриманні цих умов.

Заявки на повернення приймаються протягом 14 днів після дня купівлі товару покупцем, на е-мейл, вайбер, телеграм, за номером телефону. Відправляєте назад товар тільки після узгодження. Повернення за бажанням клієнта здійснюється за його рахунок. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну, та якщо виконані умови повернення товарів.

Умови повернення товару:

- якщо товар не використовувався;

- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;

- минуло, не рахуючи дня купівлі, більше 14 днів;

- збережено розрахунковий документ з датою продажу.

Умови повернення коштів сплачених за товар:

- При поверненні товару належної якості obigrivachi.com.ua зобов'язаний провести розрахунки із споживачем, виходячи з вартості товару на час його купівлі та повернути всю суму у день, коли товар отриманий та перевірений продавцем.

- Якщо продавець товару не має можливості провести виплату коштів відразу, то за домовленістю сторін він може повернути кошти не пізніше ніж протягом семи днів, від дня коли товар отриманий та перевірений продавцем.

- Кошти перераховуються на картковий рахунок покупця, або у будь-який інший спосіб за домовленністю сторін.



9.2 Умови повернення для товарів неналежної якості

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

- пропорційного зменшення ціни;

- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

- відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми;

- вимагати заміни товару.

Терміни та умови повернення для товарів неналежної якості:

- При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом 14 днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

- Якщо товар великогабаритний та/або важить понад п'ять кілограмів, доставка такого товару продавцю та повернення покупцю здійснюється за рахунок продавця.

- Споживачеві, який звернувся із заявою про безоплатне усунення недоліків товару, на його вимогу надається (з доставкою) на час ремонту аналогічний товар (але без урахування моделі). Перелік таких товарів наведено в додатку N 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172. За кожний день затримки виконання вимоги про надання в користування на час ремонту зазначеного у згаданому переліку товару та за кожний день затримки усунення недоліків понад чотирнадцятиденний або встановлений за домовленістю сторін строк споживачеві сплачується неустойка в розмірі одного відсотка вартості товару на час пред'явлення вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі.

- Заміна товару відбувається за наявності товару, - негайно. В разі виникнення потреби в перевірці якості, - протягом 14 днів або за домовленістю з продавцем. Якщо товар відсутній, - у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви покупцем.

- Якщо продавець не має наміру задовольняти вимоги покупця, покупець має право звернутися зі скаргою на такого продавця до Держпродспоживслужби України.

Заявки на повернення товарів неналежної якості приймаються на е-мейл, вайбер, телеграм, за номером телефону. Відправляєте назад товар тільки після узгодження.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

Всі інші питання, які не були узгоджені сторонами в ході домовленостей можуть бути вирішені в судовому порядку згідно чинного законодавства.

Компанія може відмовити споживачеві в поверненні товарів неналежної якості, якщо буде доведено, що недоліки товару виникли внаслідок порушення покупцем правил користування товаром або його зберігання. Покупець має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.



10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
10.1. Сторони відповідають за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору в порядку, передбаченому цим Договором і чинним законодавством України.
10.2. У разі виникнення спорів, пов'язаних з виконанням Сторонами цього Договору, за винятком спорів щодо стягнення заборгованості з Покупця, Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом переговорів з дотриманням претензійного порядку. Термін розгляду претензії — 7 (сім) календарних днів від дати її отримання. По спорах у зв'язку із стягненням заборгованості з Покупця дотримання претензійного порядку не потрібно.
10.3. Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають з цього Договору або у зв'язку з ним, у тому числі що стосуються його виконання, порушення, припинення або недійсності, підлягають вирішенню у відповідному суді згідно матеріального і процесуального права України.

11.ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
11.1. Сторони не несуть відповідальності за невиконання будь-якого зі своїх зобов'язань, за винятком зобов'язань по оплаті, якщо доведуть, що таке невиконання було викликано форс-мажорними обставинами, тобто подіями або обставинами, дійсно знаходяться поза контролем такої Сторони, настали після укладення цього Договору, що носять непередбачений і невідворотний характер. До форс-мажорних обставин належать, зокрема, природні катаклізми, страйки, пожежі, повені, вибухи, обмерзання, війни (як оголошені, так і неоголошені), заколоти, загибель товару, затримки перевізників, викликані аваріями або несприятливими погодними умовами, небезпеки і випадковості на морі, ембарго, катастрофи, обмеження, що накладаються державними органами (включаючи розподілу, пріоритети, офіційні вимоги, квоти і ціновий контроль), якщо ці обставини безпосередньо вплинули на виконання цього Договору.
11.2. Сторона, для якої стало неможливим виконання зобов'язань за цим Договором через настання форс-мажорних обставин, повинна негайно інформувати іншу Сторону в письмовому вигляді про виникнення вищевказаних обставин, а також протягом 30 (тридцяти) календарних днів надати іншій Стороні підтвердження форс-мажорних обставин. Таким підтвердженням буде довідка, сертифікат або інший відповідний документ, виданий уповноваженим державним органом, розташованим за місцем виникнення форс-мажорних обставин.
11.3. Час, який потрібен Сторонам для виконання своїх зобов'язань за цим Договором, буде продовжено на будь-який термін, протягом якого було відкладено виконання через перерахованих обставин.
11.4. Якщо через дію обставин непереборної сили невиконання зобов’язань за цим Договором триває більше трьох місяців, кожна із Сторін має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це іншу сторону.Незважаючи на настання форс-мажору, перед припиненням цього Договору внаслідок форс-мажорних обставин Сторони здійснюють остаточні взаєморозрахунки.

12.ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ
12.1. Фотографії товару, а саме кольорова гама використаних матеріалів та точність візерунку, може в незначній мірі відрізнятись від їх фактичного вигляду.
12.2. Інформація, що надається Покупцем є конфіденційною. Інформація про Покупця використовується виключно в цілях виконання його Замовлення (відправлення повідомлення Продавцю про замовлення Товару, надсилання рекламних повідомлень і т.д.).
12.3. Власним акцептування Договору або реєстрацією на Веб-сайті (заповнення реєстраційної анкети) Покупець добровільно надає згоду на збір та обробку власних персональних даних з наступною метою: дані, що стають відомі використовуватимуться в комерційних цілях, в тому числі для обробки замовлень на придбання товарів, отримання інформації про замовлення, надсилання телекомунікаційними засобами зв’язку (електронною поштою, мобільним зв’язком) рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції, розіграші або будь-якої іншої інформації про діяльність Веб-сайту. Для цілей, передбачених цим пунктом, Покупцю мають право направлятися листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу, e-mail Покупця, а також відправлятися sms-повідомлення, здійснюватися дзвінки на вказаний в анкеті телефонний номер.
12.4. Покупець дає право здійснювати обробку його персональних даних, у тому числі: поміщати персональні дані в бази даних (без додаткового повідомлення про це), здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміну (у міру необхідності). Продавець бере на себе зобов'язання забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати і не передавати дані будь-якій третій стороні (крім передачі даних пов'язаним особам, комерційним партнерам, особам, уповноваженим Продавцем на здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, а також на обов'язковий запит компетентного державного органу).
12.5. У випадку небажання отримувати розсилку, Покупець має право звернутися до Продавця, написавши заяву про відмову від отримання рекламних матеріалів, надіславши його на поштову або електронну адресу.
12.6. Продавець не несе відповідальність за зміст і правдивість інформації, що надається Покупцем при оформленні замовлення. Покупець несе відповідальність за достовірність вказаної при оформленні замовлення інформації.

Популярні категорії

Made on
Tilda